Mya z Atelieru Objectora: „Snažím se hledat krásu v nedokonalosti.“

0
262
Patterned pouf, wooden chair and table on carpet in modern flat interior with settee against the wall with posters

Špetka nedokonalosti námi umí často více pohnout než dokonalá krása. Atelier Objectora se snaží přímo odhalovat a přiznávat nedokonalost materiálů či tvarů. Vznikají zde jedinečná autorská díla plná autentického kontrastu a nadčasovosti.

Co se vám zdá nejtěžší při budování značky a podnikání?

Všechny nové oblasti, ve kterých jsem původně neměla žádné zkušenosti, by se daly označit jako náročné. Snažím se to všechno však vnímat spíše jako výzvu. Naštěstí se ráda učím nové věci, a to i pokud jde například o účetnictví a marketing.

Budování značky není pouze navrhování a výroba, ale také shánění materiálů, marketing, focení produktů, zpracování objednávek, administrativa, komunikace se zákazníky, různé trhy a akce…

Je to ještě velmi dlouhý seznam. S vedením značky as výrobou mi pomáhá partner Peter Halík, který je součástí Atelieru Objectora nejen jako technická, ale také jako morální podpora. Bez jeho pomoci by značka pravděpodobně nevznikla vůbec.

Co je úplně nej na práci se dřevem?

Winter fairy tale

Dřevo považuji za materiál, který v sobě nese příběh už od momentu, kdy ho vezmu do rukou. Roste, má vlastní cyklus života, je to živý materiál ai po vysušení, opracování a přetvoření do objektů ho tak stále vnímám.

V každé věci, kterou vytvořím, nechávám kus sebe. Při každém dalším projektu se stále učím něco nového a experimentuji s různými technikami, které často propojuji.

V současnosti proto dřevo doplňuje už i práce s mosazí, šperkařské techniky a příležitostně také keramika. Jenže dřevo v sobě nese něco, co v jiných materiálech nenacházím, a proto je to pořád můj primární materiál.

Předchozí článekZelená domácnost je krok správným směrem. Poradíme vám, jak začít
Další článekZahrada s formálními rysy i lesním charakterem. A jak se popasovat se sousedovým strohým plotem z tují