Jak cvičit při hubnutí? Dodržování této rutiny je mimořádně důležité, pokud chcete mít výsledky

0
121
Sporty woman in plank position on pink exercise mat outdoors

Hubnutí se může zdát v určitých momentech jako hotová věda. Zejména pokud jde o skloubení fitness rutiny a stravování. Podívejte se, na čem to celé stojí, chcete-li vidět efekt.

Naučte tělo spalovat rychleji
Touha k vysněné figure je občas tak malým během na velmi dlouhou trať. Mnohé z nás to znají. Pokud jste si prošli různými dietami, detoxy a intenzivním cvičením, ale bez dlouhodobého efektu, zřejmě jste dělali jednu zásadní chybu. Základem úspěchu je totiž naučit své tělo spalovat kalorie rychleji. Na tom to celé stojí i padá. Pokud se vám to povede, udržíte si pěknou postavu a to i bez zbytečného jojo efektu.

Nepřehlédněte: Zelené zázraky z východu, které dokážou s tělem změny na počkání: Spirulina, matcha a pandán detoxikují tělo

Alfou a omegou je při hubnutí samozřejmě stravování a poté dobré a kvalitní kardio v kombinaci se silovým tréninkem. Zejména cvičení s činkami, vlastním tělem a v neposlední řadě pravidelnost jsou prvním předpokladem, že můžete uspět a dosáhnout konečně vysněné mety.

Při hubnutí se v rámci fitness rutiny spolehněte na pár funkčních a efektivních bodů:
Začněte a končete cvičení dobrým kardiem – 10 minut běhu na úvod, 15 minut stepper nebo kolo na závěr
Držte se při tréninku vždy základních cviků s vlastní váhou – ty totiž spalují mnohem efektivněji
Technika je základ úspěchu, povyšte ji nad kvantum opakování (optimální množství je 5)
Ideální je trénovat 4-5x do týdne, myslete však také na regeneraci
Hydratujte tělo i během cvičení malými doušky vody
Nezapomínejte svalům dodávat bílkoviny
Přečtěte si: Způsoby jak si posílit imunitní systém: V posledních letech jsou na vrcholu seznamu tyto

Mimo cvičení je dobré podpořit běžnou rutinu a jídelníček. spalovači. Tedy potravinami, které v přirozené míře mají tendence nutit organismus spalovat rychleji. To se opět pozitivně projeví na těle nejen ve výsledku, ale také při samotném cvičení.

Young woman resting on box after workout at gym. Fitness female taking break after training session in health club.

Nejlepší přírodní spalovače:
Maliny – obsahují ketony, jedny z nejdůležitějších látek, které pomáhají budovat svalovou hmotu. Tím přispívají ik vyššímu spalování tuků.
Zázvor – kvůli své ostré a hřejivé chuti, zvyšuje látkovou výměnu a tělo tak snáze využije uskladněný tuk jako zdroj vlastní energie.
Máta – lidé, kteří vypijí každé dvě hodiny mátový čaj, přijmou během týdne až o 7500 KJ méně než ostatní.
Zelený čaj – obsahuje sloučeninu zvanou EGCG, která podporuje hubnutí zvyšováním vnitřní teploty a urychluje samotnou oxidaci tuků.
Konopná semínka – jsou skvělým zdrojem omega 3 – mastných kyselin, zlepšují průtok krve do svalů a tím přirozenou cestou urychlují spalování.
Amaranth – obsahuje velké spektrum minerálních látek, vitamínů, bílkoviny, sacharidy a tuky v ideálním poměru. Právě to pomáhají udržovat fungování těla v rovnováze. Navíc je sám o sobě výborným antioxidantem a snižuje cholesterol.
Kromě toho nezapomínejte na hydrataci a dostatek tekutin během dne či kvalitní alespoň 7 hodinový spánek. Toto všechno má totiž na hubnutí vliv a věřte, že se vám také bude cvičit lépe, když na sobě zpozorujte výraznější výsledky.

Předchozí článekDokáže krevní skupina předurčovat naši budoucnost? Prý nás ovlivňuje celý život do značné míry
Další článekČíslo na váze neříká vždy pravdu: Jak měřit úbytek tuku při hubnutí podle typu postavy